Seguidores

martes, 22 de enero de 2013

Bossa Curvy

Som assídua al blog de Countrykitty. Na Federica fa unes coses molt maques. M'agrada molt les combinacions de teles que fa, son molt polides.....




Ella sol fer aquest tipus de bossa per vendre a la seva tenda. El patró és de Michelle Pattern, el model que utilitza es diu Embrague Curvy PDF Patrón de costura 



Vaig demanar el patró per Internet i aqui teniu la bossa que vaig fer pel reis, esper que vos agradi com en va quedar....





Vaig combina dues teles diferents per l'exterior, una tela de lli i una tela de cotó 
La tela de la solapa és de Sittchers Inn




La tela de l'interior és de cotó comprada a Filart 


A la butxaca que hi a l'interior,  hi vaig posar la meva etiqueta, feta amb tela impressa de Jan et Jul
Esper que vos agradi!!!

Hola chic@s, hoy os quiero enseñar el bolso de mano que hice para mi hermana pequeña. Se lo regale para reyes. Compré el patrón en la red. Es el modelo Embrague Curvy PDF Patrón de costura 
de Michelle Patterns, espero que os guste!!!!
Hasta la próxima, chao!!!

10 comentarios:

  1. T'ha quedat preciosa m'encanta la combinació de robes que has fet servir!!! i aquest estil de bosssa la trobo una cucada. una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Anna!!.
    Trob que la combinació del lli amb altres teles fa que les coses resaltin més...
    Esper fer-na moltes més, una abraçada guapa

    ResponderEliminar
  3. M'agrada molt sa bossa, molt vintage! :)

    ResponderEliminar
  4. Gràcies Bàrbara, si tens raó!!!!
    M'agrada molt les coses vintage.
    Una abraçada reina....

    ResponderEliminar
  5. Que bonita te ha quedado!! es preciosa!!
    tú hermana estará encantada con su regalo
    felicidades por tú trabajo
    un besito
    Sío

    ResponderEliminar
  6. Gracias Sío!!! la verdad es que esta super contenta. Dice que lo va ha lucir más en verano, ahora lo lleva dentro de su bolso como neceser??
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  7. Hola,

    Ens agrada montissim, nosaltres tambe son fans de la Federica fa coses molt senzilles i precioses.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponderEliminar
  8. Gràcies Raquel, gràcies Neus. Una abraçada

    ResponderEliminar
  9. que bonitos te han quedado los bolsitos... un dulce.
    besitos

    ResponderEliminar
  10. Gracias Bego por pasarte por mi blog y dejar un comentario!!!
    Un besito, guapa

    ResponderEliminar