Seguidores

martes, 14 de agosto de 2012

Impresió damunt teles / Imprimir sobre tela

Hola a totes, fa dues entrades os vaig dir que estava experimentant volia imprimir damunt teles, transferir imatges...
Hi ha molta cosa escrita a internet i volia provar.
El primer que vaig fer va ser elegir les imatges per imprimir o transferir.
Després al blog de na nuria-madurell.blogpost.com.es, vaig trobau un tutorial (enllaç aquí).
En va resultar difícil aconseguir el producte per la transferencia. Cercant per internet vaig trobar a la pàgina web de manualitats de facilisimo.com una explicació de la nostra amiga Paloma del blog mardemenorca.blogpost.com.es, on explicava con transferir imatges amb el producte PICTURE THIS de la marca PLAID.
El vaig comprar hi ho vaig intentar. Aquest va ser el resultat



la imatge de l'esquerra esta transferida i la de la dreta està impresa
Com podeu comprovar no va quedar malament, invertida i amb menys color.
Imprimir damunt tela no és difícil però encara que vagis en cura et pot sortir una mica bruta com m'ha passat a mi.

Aquí teniu unes altres imatges impreses damunt tela.

Aquesta imatge ha estat  tractada amb fixador tèxtil i després banyada. No s'ha borrat del tot, tan sols ha perdut una mica de color.
Hola a tod@s, aquí os dejo las pruebas de impresión y transferencia de imagenes que he hecho. Si queréis probar arriba encontrareis un enlace del blog de Nuria Madurell con las explicaciones para la impresión y transferencia.
Espero que os guste.

No hay comentarios:

Publicar un comentario