Seguidores

viernes, 17 de agosto de 2012

Un altre moneder / monedero

Hola a totes, aquí teniu un altre moneder, aquest vegada serà per mi.
Tenia ganes d'aprendre com es feien i que vaig fer?.
Vaig compra un kit de moneder a la tenda Fet a mà online per saber com era el patró i com es muntaven les peces. A partir d'aquí he anat variant l'execució i vaig fent les meves creacions. 
Esper vos agradi.

Hola chicas aquí os dejo otra entrega de mis creaciones, esta vez otro monedero que he realizado para mi, espero que os guste.
Buen fin de semana!!!!

2 comentarios:

  1. T'ha quedat xulíssim! a mi m'encanta fer aquest moneder vintage.. n'he fet una pila, ja que com a regal quedes molt bé.
    Una abraçada!
    PD. M'alegro d'haver conegut el teu blog. Et convido a que passegis pel meu.

    ResponderEliminar
  2. Hola Júlia, fa dies que no faig rés estic de vacances (platja, nebots i famìlia) no havia obert el blog i el correu electrònic fins avui. Gràcies pel teu comentari. He passat pel teu blog i m'ha encantat!!!!!
    Una de les moltes coses pendents i per aprendre és fer ganxet xxl i he vist que fas coses molt polides...(maques)
    Me fet seguidora teva, ja estarem en contacte, una besada..

    ResponderEliminar