Seguidores

miércoles, 12 de septiembre de 2012

Washi Tape

Hola a totes, avui vos vull mostra lo que he fet amb aquestes cintes japoneses, si, si.... jo també!!!!!!
Vaig veure na Cristina del blog No paris de cosir com havia canviat un pot de Nesquit amb aquestes cintes. 
Vaig fer una compra a la tenda Holamama



 Aquí podeu veure les meves cintes. Com deim aquí, Molt polides!!!!!


 Vaig folrar una llauna de llet condensada i una polsera( bracerola) de llenya, si si.. una bracerola de llenya amb cinta washi!!!!!!


Com podeu comprovar queden molt originals i decoratius, no?

Hola a tod@as, aquí tenéis una de la actividades que he hecho este verano con mi sobrina Laura, hemos forrado una latas de tomate y de leche condensada con la cintas japonesas, Washi....
Quedan muy decorativas y originales....eh también he conseguido hacer una pulsera de madera... si la he forrado con cinta. Ha quedado preciosa, ya os contaré.....

2 comentarios:

  1. Quina monada!!!! M'encanta que t'hagis decidit a fer aquesta manualitat, oi que és una passada!!! Per cert, el que m'has comentat abans sobre les carpetes de l'escola, doncs si, també les faig jo, tot i que no són de cartró. Es fan amb una entretela gruixada. Una abraçada!
    Cristina ( No paris de cosir...)

    ResponderEliminar
  2. Gràcies pel teu comentari. Si el Wasshi té moltes possibilitats. Aquest mes estem preparant les noces del meu nebot gran i pel centres de taula, per decorar les espelmes... hi ha mil una cosa que es poden fer!!
    En quan a les carpetes d'escola, gràcies per guiar-me n'hauré de fer una!!!
    Una abraçada!!

    ResponderEliminar