Seguidores

viernes, 12 de octubre de 2012

Pulseras / Braceroles / Washi

Hola a totes, avui amb aquesta entrada vos vull mostra com fer braceroles amb llenya i decorar-les amb washi...

A l'anterior entrada de washi aquí vaig folrar una polsera de llenya. Vaig trobar l'idea al Pinterest (palitos infantiles).
La vaig posar amb pràctica, la primera vegada de tres intens tans sols en va sortir una....

Aquest cop mirau!!!!

                        




Aquesta darrera la va pintar la meva neboda, na Laura, moltes vegades m'ajuda a fer cosetes ja que li agraden molt les manualitats..


Esper que vos agradin... Adéu fins un altre

Hola chic@s, como lo prometido es deuda, os he puesto los enlaces de donde encontre en el Pinterest, como utilizar los palitos infantiles. Espero que os guste la idea y que os animeis... hasta pronto y feliz fin de semana!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario