Seguidores

sábado, 17 de noviembre de 2012

Renovar i reutilitzar

Hola al·lotes, avui os vull mostrar un cotxet de nines que vaig recuperar del fems i vaig decidir reutilitzar.


Estava brut i la tela rompuda, feia pena tirar-lo ja que l'estructura estava bé i funcionava.
Jo vaig pensar, eh per les meues nebodes petites!!! segur que l'aprofiten!!!! 
Vaig desfer la tela que hi havia, vaig treure els patrons
Eh Voila!!

Aquí una foto amb na Dora Exploradora que he comprat a un mercat de segona mà,  dels alumnes de sisè del Ceip Pere Casasnovas, pel viatge de fi de curs i aquí la teniu....
Ses nebodes s'ho van passar molt bé!!!
Pens reutilitzar més coses....

3 comentarios:

  1. T'ha quedat molt bé!!
    A mi també m'agrada reutilitzar objectes!!
    Bon cap de setmana!!!

    ResponderEliminar
  2. Ostres quina cucada! i la Dora crec que està contentíssima d'anar amb ella. Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Gràcies, jo també ho crec, ja,ja,ja!!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar