Seguidores

sábado, 15 de diciembre de 2012

Estoig nadalenc/ Estuche


Hola al·lotes avui vos vull mostrar un estoig que vaig fer amb tela impresa.... si, si vaig agafar una imatge de la red, la vaig imprimir i llavors vaig confeccionar un estoig.


Imatge trobada per internet
 Aquí teniu el meu estoig, és igual al que vaig regalar a na Cisca, a l'entrada Regal per unes bones amiges    


Tenc més teles impreses aquí teniu un petit avanç!!!!


Són originals? El dissenys són autèntics!!
Han estat dissenyades per en Guillem March, un dibuixant de còmics.... val la pena veure el seu treball....
Si, si m'ha cedit aquestes fabuloses vinyetes a mi i concretament al seu amic Miquel Àngel, perquè???? (continuará..)
                  

4 comentarios:

  1. Hola Xili!!
    T'ha quedat preciós!!!
    La tela així impresa es pot rentar???
    Bon cap de setmana!!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Ana, esper que si!!!. És tela preparada, comprada a Jan et Jul online que ve directament de USA. Quan la renti ja et deixeré un comentari de com ha anat. Jo la vaig comprar precisament per el seu tractament previ i per poder-la renta, ja que les proves que havia fet amb tela normal impresa s'havien borrat.
    Bon diumenge, una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Gràcies per la menció Xili.
    Us recordo que les podeu comprar a la nostre web: http://www.janetjul.com/accesorios/hoja-tejido-imprimible

    Petons,

    Elisabet

    ResponderEliminar
  4. Gràcies a tu per passar-te pel meu blog!!!.
    Ses teles imprimibles tenen moltes possibilitats i estic segura que prest et faré una altre comanda.
    una abraçada

    ResponderEliminar