Seguidores

lunes, 22 de abril de 2013

Taller Carvat Segells / Carvado sellos

Hola a tot@s, hace unas 3 semanas que no publico nada, no es porque este parada... 
La verdad no estoy cosiendo mucho pero si estoy haciendo otras cositas, ya os lo iré enseñando..
Esta entrada la quiero dedicar al taller de carvado de sellos que hice el sábado por la tarde.


 El taller fue impartido por María del Mar LLompart del blog 777inspirarcions, organizado por Confetti y con la colaboración de Krea 



La experiencia fue magnifica, Mar es una gran profesora y muy buena comunicadora.
Aquí tenéis una cuantas fotos del taller
están hechas por Mar y la podéis encontrar en su blog....


Este es el Kit de carvado del taller


Todas atendiendo a las explicaciones de la profe!!


A por la labor!!! ....


Los resultados fueron excelentes!!!
Gracias Mar 
 y
 ahora solo queda practicar!!!!

Hola a totes,avui vull dedicar aquesta entrada al taller de carvat de segells que vaig assistir dissabte. 
El va organitzar Confetti, impartir per na Mar LLompart i amb la col·laboració de Krea.

Els resultats d'aquest taller van ser molt positius, vaig conèixer gent nova i em vaig retrobar amb altres que ja coneixia i sobre tot vam aprendre com fer segells de goma!!!

Esper que amb ses fotos de na Mar os vegeu una petita idea del taller.
Gràcies Mar i Len per una feina ben feta...



4 comentarios:

  1. Aquests cursets sempre són molt xulos. Xili fa 2setmanes vaig estar a Menorca. Un altre cop t'aviso.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Anna pel teu comentari, tens tota la raó. Em faria molta il·lusió que ens trobàssim!!!
      Una besada i fins prest!!!

      Eliminar
  2. Xili!!! moltes gràcies! No sabia que tinguessis un bloc! A partir d'ara et seguire!!
    un beso enorme i ja ens aniras mostrant tot allo que carvis! (no puc posar accents... el teclat falla...

    muuuuuuuuuakkk

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Mar, jo ja fa estona que vaig descobrir el teu blog. M'ho va comentar na Corretja de Margalida Florit i des de llavors som seguidora teva. M'encanta el que fas i lo fàcil que fas que sembli tot????
      Esper coincidir amb tu un altre vegada, fins prest, una abraçada!!!

      Eliminar