Seguidores

lunes, 26 de mayo de 2014

Bosses i Anys II

Hola bon dia!!
ja us vaig contar que estava engrescada amb les bosses i també amb els coixins.

Tinc la necessitat de fer coses ràpides i senzilles per veure un resultat a curt termini.

Perquè????

Som d'una família gran, tinc 6 germans i això fa que quasi cada mes hi hagi algú que celebri o el seu sant o els seus aniversari.



Crec que aquest és el motiu .....

fer regals fàcils i ràpids ...

M'encanten!!!


Ja coneixeu la meva neboda na Laura.


El mes passat va fer 13 anys,
aquest va ser el seu regal.


Ella va combinar les teles


Esta feta amb  una loneta de color cru i teles de cotó de 

http://www.etsy.com/au/shop/fabricshoppe


Esper que us agradi.
A la protagonista li va encantar





Bona setmana


No hay comentarios:

Publicar un comentario